Kalas för kungligheter

Jag har ju lovat er att jag ska berätta om mitt kalas. Jag tror inte att nån blir överraskad när jag säger att det var prinsesstema. Och som på alla prinsesskalas så innefattar det naturligtvis skattjakt, pyssla sig en fin krona, prinsesstårta och avslutningsvis - disco! Jag hade bjudit många av mina vänner och vi hade superkul tillsammans!

Här ska ni får se lite bilder.


Så här glad blir man när man får....


...en ÄKTA prinsesstårta!!!
Ser ni att det är en bild på alla prinsessorna.
Jag valde att äta Törnrosas huvud.


Här är alla mina gäster.

Innan vi fikade så var vi på skattjakt. Vi hittade ledtrådar i trädgården som slutligen ledde fram till SKATTEN! Skatten var en varsin påse med ädelstenar och diamanter så man kunde pynta sig en egen krona.
Vi blev jättefina!

Det var lite pillrigt...


Till sist var det dags för disco!

Jag, Astrid, Wille och Elis hade tränat dagen innan med discokula och hög musik.


När alla mina gäster gått hem var det skönt att kura ihop sig
 i soffan med ett leende på läpparna.
Men bara en kort stund för sen var jag tvungen att leka med alla mina nya saker!


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilket häftigt kalas !

Lika roligt ser du ut att ha som jag hade när jag fick överraskningsfest.

2011-10-05 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0