Underbara lilla Carla

Vi har fått en liten näst-kusin!!! Hon är så söt. Carla heter hon. Det är bebisen som låg i moster Jennys mage. Äntligen är hon här!!! För ett par helger sen fick vi träffa henne för första gången.


Visst är hon söt!


Men hon sov nästan hela tiden.


När jag höll henne sa Jenny och Sophie att det märks att jag redan är storasyster för jag är så duktig på att hålla små bebisar.


Puss på dig lilla Carla.


Hmmm... En som är mindre än jag..?


Lugn Carla, jag ska lära dig allt jag kan!


Jenny var jättepigg och jättefin fast hon precis blivit mamma.

Vi längtar efter dig Carla!
Kram


Kommentarer
Postat av: Moster Jenny

Åhhh vilken mysig helg det var. Vi kommer snart igen & gosar!! Vilken tur jag har som har så fina näst kusiner!!:) längtar efter er oxå!! Kram

2011-04-10 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0