Det obligatoriska fredagsmyset

Ikväll är det äntligen fredag igen och då har man ALLTID fredagsmys. Ikväll gjorde pappa något tokigt för att jag inte skulle tjuvstarta fredagsmyset; han tejpade upp en chipspåse och sa att jag fick öppna den INNAN maten om jag kunde få tag på den... Hmmmm...


Neej, jag VILL ha chips NUUU!


På en stol så når jag näästan!



Ha - på en pall så når jag upp!!!


Trägen vinner; jag fick faktiskt smaka chips innan maten!
Det trodde nog inte pappa när han hängde upp den!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Kan inte vi ha fredagsmys snart? Du kan få sova över här om du vill!! Kanske hela din familj vill sova över här? Det finns gott om plats! :-) Vi ses snart!

2011-04-10 @ 20:35:14
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0