Söndagsmys!

I söndags tog jag med mormor, Lena och Sophie till ridhuset. Man fick provrida hästar där. Jag som tycker så mycket om att rida. Mamma och pappa säger att jag nog kommer att bli en hästtjej när jag blir större. Vad nu det betyder..? För att göra hästarna glada och lite mer samarbetsvilliga så plockade jag äpplen i trädgården och tog med till dom. Det funkade tydligen för det gick jättebra.




Titta så duktig jag är!

Innan jag åkte hade vi en lång, skön morgon hela familjen.

Myspys! Allt är frid och fröjd...


...ända tills Elis får tag i mitt hår. Aaaj!


Men det gör inget. Vi är bästisar ändå.


- Tjeeena!


Vilket charmtroll va?!


Kommentarer
Postat av: Astrid

2010-10-19 @ 06:55:54
Postat av: Astrid

Det är kul med små-brorsor eller hur? Jag vill jättegärna leka med dig snart!! Kram!!

2010-10-19 @ 06:58:07
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0