Ja må pappa leva...

Min pappa har fyllt år! Det är jätteroligt när någon fyller år för då får man ha kalas och äta tårta. Jag och mamma började dagen med att sjunga för pappa och ge honom frukost på sängen. Pappa blev jätteglad. På kvällen var det dags för kalas. Jag hjälpte mamma med det viktigaste av allt...


...att provsmaka tårtan. Jag menar, tänk om den inte skulle vara god.
Man måste provsmaka mycket för att vara på den säkra sidan...

När den var klar vaktade jag den noga. Tydligen gjorde jag inte ett
så bra jobb för mamma fick ställa tårtan på ett högt skåp tills gästerna kom.

När gästerna kom fick pappa paket. Och tänk, det fick jag med!!

Tillslut var det äntligen dags för tårta och kakor.

Mums!

Grattis pappa! Du är bäst!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0