Sommartider!

Åh vad jag tycker att det är härligt med sommar! Man kan vara ute hela tiden. Och vet ni, det är jättesvårt att veta när det är kväll för solen lyser fast det är jättesent!
Vad tokigt va?! 


Jag brukar sitta ute och måla med mina vattenfärger. Det är mysigt!


Jag passade på att måla naglarna också. Jag brukar passa på att måla mig på resten av kroppen också ibland men då måste jag duscha. En kväll gjorde vi nåt knasigt. Mamma och pappa duschade mig ute i trädgården med vattenkannan! Jag är ju ingen blomma heller!! Men det var kul!


Mormor ville också bada i min pool när hon och morfar var här.


En dag åkte jag, mamma och pappa på cykelutflykt.
 Jag och pappa cyklade före mamma hela tiden men ibland kom hon ikapp.
Då skrek jag:

 - Åh nej, nu kommer hon. Snabbare pappa!!!

Vi cyklade till en badstrand och åt glass.


Sen lekte vi och myste på stranden.


Jag grävde ner mig i sanden. Det var härligt.




Men jag badade bara fötterna för det var lite för kallt i vattnet.
 Om en vecka ska jag ha semester.
Åh så härligt med sommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också semester om en vecka! Ska vi leka då?

2010-07-02 @ 11:06:12
Postat av: Jenny

Åhh vilka härliga bilder!! När jag kommer hem till karlstad & hälsar på nästa gång så kan du & jag Matilda måla naglarna på varandra. Eller hur!! Ha det så bra och njut av värmen och bada så mycket som det bara går. STOR KRAM. Jenny ( Barba Skön) :)

2010-07-03 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0