Min bror Elis

Jag har fått en lillebror!!! Efter månaders månader av väntan så har äntligen bebisen kommit ut ur mammas mage. Mamma ringde från BB i torsdags morse när jag vaknade hemma hos mormor och morfar och berättade att jag fått en liten bror. Mamma sa att han ska heta Elis men jag tyckte först att han skulle heta Maja eller kanske Axel. John Elis Peter Bondfeldt har mamma och pappa bestämt att han ska heta. Det är ganska fint faktiskt när man tänker på det. Här kommer några av de första bilderna på brorsan.
Visst är han fin, min bror!

Pappa och Elis

En mycket mycket stolt storasyster träffar sin
bror på patienthotellet för första gången.

Han är rätt gullig, faktiskt!

Jag är storasyster - det innebär att jag är stor nu!

Mamma får också vara med och hålla Elis ibland.

Min kramgoa brorsa!

Mobo Peter är också stolt eftersom Elis heter precis som honom; Elis Peter Bondfeldt.
I fortsättningen får Ni alltså läsa om både mig och min bror här på bloggen! Vi ses!
//Storasyster Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofie R

Åååå Grattis Matilda med mamma o pappa! Gu så söt! Stor kram från oss - Sofie & Klara

2010-07-26 @ 22:55:08
Postat av: Lotta Bondfeldt

Vilka fantastiska bilder ! Helt underbara. Pussar och kramar

2010-07-27 @ 19:24:05
Postat av: Anja

Så utrolig nydelig Elis er! Gratulerer så masse med en flott prins. Matilda er jo også fantastisk søt, hun ser meget stolt ut! Bra jobbet:) Stor klem fra Anja

2010-07-27 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0