Livet är störtkul!

Igår hade jag och mamma en riktigt härlig dag. När hon hämtade mig hade hon stekt pannkakor och packat en väska med badsaker. Vi skulle till badhuset!!! Jag blev jätteglad! När vi kom dit var vi nästan ensamma i barnpoolen. Först åt vi pannkakslunch och sen badade vi. Jag tyckte att det var så roligt att jag skrek rakt ut av förtjusning! Efter badet bastade vi och åt banan. Det var meningen att vi skulle hälsa på på mitt gamla dagis efter badhuset men jag somnade i bilen så vi fick åka hem.

Idag är det en ny härlig dag. Det började med att vi hade fredagsmys på dagis. Vi åt popcorn och såg på Barbapappa i soffan. Och nu är det snart dags att åka till Lekstunden tillsammans med Fabbe och hans mamma. Vilken dag, och klockan är bara halv ett.

Trevlig helg!

                        


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi önskar er en likaledes trevlig helg ! Härliga bilder !!!

2010-01-22 @ 22:34:46
Postat av: Lotta Bondfeldt

Hade inte pappa sån frisyr på nåt kort? Fast du är sötare. Kram

2010-01-24 @ 14:36:29
Postat av: boebs

jag tycker oscar var sötare.. NOT!! ;) (sorry oscar)

du blir goare och goare, tildis! :)

2010-01-24 @ 20:14:58
Postat av: Astrid

Hej Matilda!



Jag saknar dig väldigt mycket. Det var så kul på lekstunden sist!! Ska vi leka snart?



Kram från din Astrid!

2010-02-03 @ 10:42:00
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0