Lek och stoj!

Åh vad det är roligt att leka! Jag leker nästan hela tiden, men det är roligare när man har någon att leka med. Astrid är en bra lekkompis. Vi har väldigt kul tillsammans. När dom var här i julas klädde vi ut oss. Jag var Tingeling och Astrid var prinsessa. Vi hade så kul att Astrid inte ville åka hem.


Simsalabim!


Vi byggde en koja i vår myshörna.


En dag var vi på Lekstunden tillsammans med Erik och Amanda. Jag försvann nästan bland alla bollar. Imorgon ska jag dit igen tillsammans med Fabbe och hans mamma.


Klätterapa!


Jag fick en rosa käpphäst av Adde i julklapp och en svart av mamma och pappa. När han och Sophie var här lekte vi jättelänge med mina hästar. Efter en stund tröttnade jag men Adde ville bara fortsätta att rida, runt, runt, runt....


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej Matilda! Åh vad roligt det var när vi lekte hos dig och klädde ut oss. Jag hade ju kläderna med mig hem, eftersom jag inte ville ta av dem, så du får tillbaka dem när vi träffas nästa gång. ...kanske...

När vi grillade korv vid isen var jättemysigt. Det vill jag göra igen! Kram!

2010-01-21 @ 21:08:43
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/
Postat av: boebs

haha! ace, ace, ace..

2010-01-22 @ 00:06:35
Postat av: Lotta Bondfeldt

Härligt att se Adde leka så. Han är väl en riktigt bra lekkamrat för att vara vuxen? Förresten, tack för att du lärt mej en ny sång, den där med bä bä vita lamm :)

2010-01-24 @ 14:44:29
Postat av: Adde

takes a bow



Ytterligare en pinsam bild till samlingen ;)



Men lätt värt det!!! Jag har aldrig haft så skoj!!!



2010-02-15 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0