Hej då Stormhatten, nu kommer jag Gräshoppan!

Men jag glömde ju berätta att jag har slutat på mitt gamla dagis. Det är väldigt tråkigt för jag saknar mina fröknar och mina kompisar jättemycket. Mamma och pappa saknar dom också, nästan lika mycket som jag. Men som tur är så är mina nya fröknar också snälla. Och det finns många roliga barn att leka med. Jag har lärt mig en ny sång på dagis. Den går så här:

Bä bä vita lamm
gick på resturang
Vet du vad han gjorde
bajsa under borde
Usch och fy
Usch och fy
Usch och fy

Då passade jag på att lära alla barnen min och mormors sång - Ekorrn satt på toa. Då blev jag poppis! Det gäller att ha några ess i skjortärmen...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha! Ekorrn satt på toa brukar jag också sjunga, för den har du lärt mig! Och sen skrattar jag jättemycket! Haha!

2010-01-21 @ 21:11:16
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/
Postat av: yvonne på stormhatten

Vad kul att du trivs på det nya dagiset. Hoppas du får många nya kompisar. Hälsa gärna på oss på stormhatten, vi saknar dig (er).

2010-01-23 @ 15:08:25
Postat av: yvonne på stormhatten

Vad trevligt att du trivs på det nya dagiset. Hoppas du får många nya kompisar. Hälsa gärna på hos oss på stromhatten, vi saknar dig (er).

2010-01-23 @ 15:21:08
Postat av: Lotta Bondfeldt

Tänk så gulliga fröknar som skriver på din blogg :) Jo du Matilda, ekorrn satt på toa är en bra låt om man vill bli poppis.

2010-01-24 @ 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0