Vårt kök

Vi har haft så stökigt hemma på sistone men det är inte mina leksaker som legat utspridda. Näe den här gången är det mamma och pappa som har stökat ner. En dag så började pappa plötsligt att riva ner alla skåpsluckor och när han var klar med det fortsatte han med kaklet. Jag tror inte att han gjorde det för att han var arg (även om han sa räklar då och då) utan för att mamma ville ha ett vitt kök. Efter en massa dagar så var köket äntligen vitt och mamma och pappa kunde leka med mig igen. Se så fint det blev;

Köket före (visningsbild från mäklaren):

Köket efter:

Titta vad fint vår 80-talsdiskmaskin lyser i det annars vita köket...


Kontaktpapper på diskmaskinen gjorde den mindre anskrämlig...




När vi fått upp lite lister framför spottarna så ska allt vara helt klart!


Nya kaklet! Vitt - vilken färg annars...

Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt !!! Bra jobbat !

2010-08-21 @ 22:04:57
Postat av: Lella

Superfiiint, duktiga ni är :o)

2010-08-23 @ 07:48:15
Postat av: Astrid

Fint kök, det kan du hälsa dem. Du kan ju också säga att om de vill riva igen så kanske du och jag kan vara med? Det verkade kul tyckte jag!



Jag hoppas att du mår bättre nu kompis. Jag vill gärna leka med dig, när tror du att du orkar?



Kram!

2010-08-23 @ 08:11:02
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/
Postat av: Lotta

2010-08-24 @ 21:01:49
Postat av: Lotta

2010-08-24 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0