Mormor och morfar

Den här helgen har jag varit hos mormor och morfar för mamma och pappa har
varit i Sälen på bröllop. Dom hade haft det jättebra men förmodligen
inte lika roligt som jag!


Jag busade med morfar tills han blev alldeles knäpp...


Mormor hade varit på biblioteket och lånat massor av böcker.
Jag älskar att läsa böcker!


Särskilt när man börjar bli trött och ska sova.


Vi var ute och lekte också. Det gjorde inget att det var mulet. Solen lyste ändå!

Varje gång jag är hos mormor och morfar måste jag gå och hälsa på nyckelpigan.
Hon har en snigelkompis också men jag tycker mest om nyckelpigan.

Tillslut kom mamma och pappa hem! Pappa kom och
mötte mig och mormor så han fick också rida på nyckelpigan.
 Mamma och pappa hade saknat mig jättemycket. Och jag dom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var en jätterolig och mysig helg Matilda. Du får snart komma och sova igen :)

2009-05-27 @ 21:28:59
Postat av: boebs

haha! vilken otroligt rolig bild på the lens! :P

nu är det inte länge kvar tills vi ses, tilda!

jag börjar få lite fjärilar i magen nu, hur går det för dig? ;)

2009-05-28 @ 00:31:56
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Lella

Vilken fin bild på dig Tilda bland de vackra maskroserna, den får mamma framkalla åt mig ;o)Puss

2009-05-28 @ 15:47:01
Postat av: Astrid

Hej Matilda! I morgon kommer vi hem till dig på kvällen - då kanske vi kan leka med dina badankor?



Kram från grannkompisen!

2009-06-09 @ 22:14:50
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hej igen Matilda!

Tack för senast! Det var jätteroligt att bada med dina ankor och hoppa i dina föräldrars sängar, och bara mysa i dem också för den delen.

Har du några fina bilder på det som jag kan få förresten?

Vi ses när som helst! Kram!

2009-06-13 @ 16:16:49
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0