Farmor och farfar

I helgen var jag, mamma och pappa hos farmor och farfar! Pappa och farfar skulle ut och flytta en soffa och lite annat på lördagen så då passade jag och mamma på att hänga med farmor.


Vi gick till lekparken och lekte jättelänge.


Där fanns det en drake som man kunde gunga på, precis som i min Bamsetidning.


Jag och farmor gjorde fina sandkakor som vi, okej då, jag förstörde.


När vi lekt klart gick vi och köpte glass som vi åt i solen. Mmmm.....


På kvällen var det Melodifestivalen! Jag dansade, sjöng, busade och myste
tills klockan var över 23 på natten tillsammans med Snobben och gammel-Slappo.
Sen sov jag till halv tio på morgonen.


Innan vi åkte hem tog vi en promenad i solen och åt mera glass!!! Mums!


När vi kom hem därifrån åkte vi direkt till mormor och morfar som kommit hem igen. Där firade vi morfar som fyllt år. Då sjöng vi "Ja må leva hundra år" och åt tårta! Vilken helg!

Hej svejs så länge!
Kram från Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Matilda, du är VÄRLDENS sötaste på kortet med glassen. Nästan så jag vill äta upp dig! ;-) Kram kram

2009-05-19 @ 19:58:56
Postat av: Astrid

Hej Matilda! Vad kul du verkar ha haft det! Och vad fin du var i tofsen på en annan bild. Men jag förstår dig, det är inte alltid man vill ha tofs bara för att mamma vill.

Jag och Wille är sjuka... Hur mår du?



Kram!

2009-05-20 @ 08:48:01
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det syns att du haft riktigt mysigt med farmor och farfar :) En härlig helg för lilla Matilda.

2009-05-24 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0