Grattis Fabbe på 1-årsdagen!!!

Mycket har hänt sen jag bloggade sist. Jag har varit på kalas hos min kompis Fabbe som fyllde ett år. Tyvärr glömde mamma kameran så vi kunde inte ta några kort. Men det var ett väldigt roligt kalas. Vi åt tårta och lekte mad Fabbes nya leksaker. Smilla var också där. När jag såg henne blev jag jätteglad och gav henne en stor kram. Sedan myste jag lite i hennes mamma Jonnas knä och busade med hennes pappa Jeppe.

På kvällen var det mamma och pappas tur att busa med Jeppe och Jonna men först skulle de använda de där lapparna som pappa fick i present. Tydligen var de jätteroliga för mamma och pappa hade skrattat jättemycket. Jag sov hos mormor och morfar istället. Där målade jag med vattenfärg, badade skumbad, läste sagor och dansade till Melodifestivalen. När vi mamma och pappa hämtat mig byggde vi en koja i vardagsrummet.














Pappa var också med i kojan. Han lyckades till och med titta på ett kort trots att det var blixt. Det gjorde inte jag. 

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Lotta Bondfeldt

Vilket härligt tält. Nästan som i boken vi läste om alla djuren som tältade.

2009-03-09 @ 12:05:30
Postat av: virre

Fabbe tyckte att det var jätteroligt att ni var här och firade hans födelsedag. Måste säga att det var ett fint kort på dig och din pappa i tältet. Kul att han lyckades hålla ögonen öppna ;)

2009-03-09 @ 21:38:50
Postat av: boebs

ser ju faktiskt otroligt mysigt ut där i!

ska göra iordning ett sånt tält i mitt rum när jag kommer hem så jag och tilda kan leka där!

och jag och adde när tilda sover.. ;)

2009-03-09 @ 22:56:48
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Ace

Puh! Tänkte väl ja Boebs! Nice save ;)

2009-03-12 @ 05:14:13
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Glömde kommentera att man kan se ögonen på pappa. Fantastiskt :)

2009-04-02 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0