Myspys med Matilda

På sistonde har jag myst massa med mamma och pappa, men mest mamma för pappa jobbar en del. För att påminna mamma om var han är så säger jag ganska många gånger per kväll att "pappa jobbar". I fall hon skulle glömma... Men när han är hemma så säger jag "pappa hemma" istället.


Hmmm... Hur var det man gjorde nu igen när man läste böcker..?

 


Jag provar med tänderna istället!




Mamma och jag myser.




  



Här klär jag ut mig till ett rosa spöke. Då springer jag runt och ropar "Buuu!




Så här älskar jag att mysa - Med en filt knuten omkring mig, sittande i min
fotölj och se på Bambi.

Kommentarer
Postat av: virre

Vad mysigt att mysa! Sötis! Fabbe vill leka med dig snart igen. Tror nog att vi "mammor" vill leka oxå =)

2009-02-02 @ 15:00:15
URL: http://virreoknatten.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Jag vill komma och titta på Bambi tillsammans med dej :) Det ser så mysigt ut.

2009-02-03 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0