Min mamma har tagit examen!!!

Det betyder att det kommar massa vänner och släktingar hem till en och man får presenter och äter tårta. Sen var det nåt om att man blir fröken också men det vet jag inget om. Vi hade i alla fall jätteroligt. Det stod massa snaks på bordet och jag passade på att norpa åt mig ostbågar. När mamma ställde bort dom tog jag salta pinnar istället och skrek HA HA så högt jag kunde. Dom kan inte lura mig... Sen åkte jag, mamma, pappa och mormor upp till Uni... Unisit... Mammas skola och tittade på gubbar som pratade och några som dansade och sjöng. Det var kul i början men inte i 1 ½ timme...! Men när vi kom hem kom det massa folk hit och jag öste och underhöll (tillsammans med Astrid, Wille och Fabbe) hela kvällen ända tills det var dags att följa med mormor och morfar hem och sova.


   - Ha ha!!


   Mormor, mamma och jag



 Mamma fick rosor av pappa...



   ...dom var nästan lika höga som jag

Kommentarer
Postat av: Jenny L

Grattis igen till Frida! Hoppas ni hade en trevlig examensfest. Hon är ju helt underbar er lilla sötnos! Ha det gött. Kram.

2009-01-24 @ 23:06:43
URL: http://littlepoppins.blogspot.com
Postat av: boebs

till att börja med, frida..

ha alltid håret sådär!

har alltid gillat oscar men när jag ser dig sådär så känns det som att han har överpresterat! ;)



har vansinnigt familjesug nu ska du veta!

vi ska ordna så ni kommer hit!

med basta!!

2009-01-25 @ 00:26:25
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis till examen!!! Vad roligt.

Så fina ni e.

Syrran och hennes kille har flyttat in mitt emot er, tror det är exakt men e lite osäker på vilket ni bor i eftersom jag bara varit där 1gång ;)

kram

2009-01-25 @ 23:19:48
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Faktun är att rosorna var högre/längre än Matilda. Helt otroliga men Frida var verkligen värd dem. Matilda tyckte det var jätteskönt att komma med mormor och morfar hem sen efter allt ståhej.

2009-01-26 @ 08:13:29
Postat av: Sofie

Grattis till examen Frida! Lite avis är man allt ;) Jag har sista delen kvar nu. Kommer kännas tomt att inte gå med någon av er i gamla klassen. Hoppas allt är bra med er! Matilda är supersöt! Vilket charmtroll. Kramar från mig o Klara

2009-01-26 @ 21:30:11
Postat av: Emma Lind

GRATTIS älskade Frida till examen. Du är så BÄST!! Vilka fina bilder. NI är så himla fina lilla famioljen. Åh saknar er maaaaassa!!! Puss

2009-01-29 @ 20:33:23
Postat av: Astrid

Ja, tack för en rolig fest! Och vilken mysig säng du har Matilda...



Kram!

2009-02-11 @ 10:09:37
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0