Hej mitt vinterland..!




Jag, mamma och pappa har haft en jätterolig dag! Det har i flera dagar varit jättekallt med massor av snö och det tycker jag är skoj. Idag på alla hjärtans dag gick vi till Mariebergskogen och klappade djuren, åkte linbana, rutchkana, åkte pulka och gungade. Det var så stark sol så jag passade på att glassa i mina solglasögon. När vi hade lekt en lång stund fikade vi varm nyponsoppa och bullar.






























Hoppas att alla får lika många kramar som jag på alla hjärtans dag!
Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jättestora kramar till er alla 3, från oss 5 !

Vi har det nästan lika fint, fast lite blåsigt idag... Emil tycker att Matilda är fin i sina filmstjärnebrillor !

2009-02-14 @ 15:57:40
Postat av: Emma

Vad fina Ni är!! Och vad mycket snö ni har. Det måste vara superkul för Matilda, och mamma och pappa också kanske ;-) Måste dessutom berömma Tildas fina solglasögon, ballast i Karlstad! Kram kram

2009-02-15 @ 11:57:36
URL: http://witheverystepitake.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Där du sitter på bänken i dina brillor och fikar tycker jag är riktigt härligt ! Vilken underbar dag ni har haft.

2009-02-15 @ 14:02:53
Postat av: Anonym

Vilka schyssta solbrillor!! Jag vill oxå ha!! Matilda ser så stekig ut där hon sitter på bänken och lapar sol :) Verkar som ni har det kallare än vad vi har här borta oxå, inte okej, vad ska man då skryta om när man kommer hem? ;) kram på er

2009-02-15 @ 18:36:23
Postat av: boebs

jag tror det är adde som försöker vara anonym på föregående kommentar.. den gubben gick inte, gubbe!



ser ju ut som när vi var små och det faktiskt var vinter!

näst sista bilden är ju huuur skön som helst!

vill vara meeeed!! :)

2009-02-16 @ 01:09:45
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Astrid

Åh vad härligt det såg ut, och vad tuff du var...

Jag hade också så gärna varit ute med pulkan i helgen, men jag blev ju sjuk så jag fick vara inne hela helgen. Det var jättetråkigt.



Men nu är mormor här och det är ju kul, vi följer med henne hem till morfar i helgen.



Vi måste träffas och leka när vi har blivit bättre!



Kram och krya på er också! :-)

2009-02-17 @ 18:44:00
URL: http://ljuvastrid.blogg.se/
Postat av: Lena (och Håkan)

Vilka härliga vinterbilder! Matilda - idag ska du ge din goa mamma Frida en kram, för hon har namnsdag!

Kramar från Lena o Håkan

2009-02-18 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0