Min kompis Mika och jag

Min kompis Mika och hennes mamma var här för några dagar sen. Vi har inte lekt på jättelänge så det var roligt. Fast i början trodde jag att "låna ut" var samma som att "ge bort" så jag var väldigt rädd om alla mina saker. Men sedan förklarade mamma att man måste låna ut sina saker när man har kompisar på besök för annars är det ingen som vill komma hem och leka hos en. Efter det lät jag Mika låna alla mina leksaker, även om jag höll ett vakande öga på dom. Man kan ju inte vara säker på att Mikas mamma förklarat samma sak för henne...


Jag hade på mig den jättefina t-shirten som jag har fått av min mobo Peter. Det står I *hjärta* NY på den. Hjärtat betyder att Peter tycker väldigt mycket om mig säger mamma.

Imorgon ska jag till bvc och få en spruta. Jag vet inte riktigt vad det är men jag hoppas att det är nåt kul..!



 

Mika vill först inte smaka på mina goda kexfiskar, så jag fick mata henne lite...


...då upptäckte hon vad gott det är och ville äta själv.



Här gör jag en kul min!


Min fina t-shirt! Tack Peter! Jag tycker om dig med..!


Jag var inte glad hela tiden. Jag minns inte varför jag gråter
men det var nog för att jag inte fick som jag ville.


Kommentarer
Postat av: boebs

åååh, nu blev mobo stolt!!

kan mycket möjligt vara världens finaste unge i vääärldens snyggaste t-shirt direkt från världens häftigaste stad! :D

ojojoj vilket släkt-träd den ungen har! ;)

grymma bilder! ny kamera??



du är grym, tilda!

saknar dig en massa!!

tack för bilden, föräldrarna! :)

2009-02-27 @ 04:01:08
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Frida

Visst är det bra bilder! Tyvärr är det inte vi som skaffat en bra kamera utan Kattis (Mikas mamma) Men när man ser skillanden så känner man ju verkligen att det vore värt att byta.

2009-02-27 @ 07:37:30
URL: http://mildavildatilda.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Härligt att se att bloggen alltid är uppdaterad. Även om jag får träffa Matilda så ofta så är det alltid kul att läsa bloggen och kolla bilderna.

2009-02-28 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0