Matilda hjälper mamma

Jag är väldigt duktig här hemma. För några dagar sedan hjälpte jag mamma med disken. Jag diskade väldigt länge och väldigt noggrant. När jag ändå var i städtagen tänkte jag att det vore lika bra att ta golven också så jag skvätte och hällde massor av vatten på köksgolvet så mamma kunde skura. Det är tur att dom har mig här hemma...

Lite senare på dagen kom Elin hit och vi bakade bullar tillsammans. Mums!


Tydligen så ska man inte ha några kläder på sig när man diskar...





Det gäller att vara noggran så att det verkligen blir rent.

Kommentarer
Postat av: boebs

öj, tilda kan bli än mer värdefull i framtiden än jag hade trott!

lär hon sig vika kläder och moppa så kommer jag hem ännu tidigare..

loudboys housewives and daycare center.. ;)

vill se en bild på tilda i sin nya t-shirt oxå! :P

2009-02-10 @ 04:39:57
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Ace

Jag vill se lite stickning och virkning, kanske hur Tilda hanterar en symaskin ;) Loudboys housewives, daycare center and clothing INC ;)

2009-02-10 @ 04:51:26
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är den finaste Matilda tycker jag, och duktig som diskar! Din mage är helt underbar. Jag har också börjat blogga nu om du vill se vad jag hittar på. witheverystepitake.blogg.se Puss så länge!

2009-02-10 @ 18:28:05
URL: http://witheverystepitake.blogg.se/
Postat av: Lena (och Håkan)

Matilda, va´ bra att du har lärt dig att städa! Nu kan vi börja använda dig till hushållsnära tjänster! Ha, ha! Jag tycker också att du har världens goaste mage! Massor av kramar från Lena o "Håcka"

2009-02-11 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0