Jag är sjuk..

Det är lite synd om mig för jag är sjuk och har varit hemma från dagis hela veckan. Jag hostar jättemycket så jag inte kan sova på nätterna och näsan rinner som en tappkran säger pappa. Idag är det mammas tur att vara hemma med mig. Vi har myst och läst massa böcker i sängen och sen somnade jag på mammas arm när hon pratade med Sofia i telefon. För övrigt är jag rätt uttråkad och önskar att jag blir frisk snart. 


Här sover jag fortfarande lite efter min middagslur


Man kan busa trots att man är sjuk. Här har jag ätit lite jord ur blomkrukan. Mamma blev jättearg och flyttade på blomman för det är inte första gången jag gör så.



Här provar jag pappas tofflor.

Kommentarer
Postat av: Lotta Bondfeldt

Tänk att kunna vara så söt fast näsan rinner och allt.

2009-02-19 @ 19:32:05
Postat av: Emma

Älskade Tilda. Du är den sötaste. Ha ha ha..äta jord, det provade jag på en gång när jag var liten och tyckte det var gott. Så jag förstår dig. Dock är det inte så bra, så gör som jag och sluta när mamma säger ifrån. :) Saknar er som alltid! Puss

2009-02-19 @ 20:29:11
URL: http://witheverystepitake.blogg.se/
Postat av: Ace

Att äta snus var populärt när jag växte upp, det och dricka ur vattenpölar. Lillbrorsan han tuggade gamla tuggummin han skrapade upp från gatan och sög på toalett borstar. Du har en härlig tid framför dig Tilda ;)

2009-02-19 @ 23:48:22
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: virre

Stackars lilla Tilda! Hoppas du mår bättre snart. Jättesöt pyjamas har du iallafall!

2009-02-20 @ 20:25:04
URL: http://virreoknatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0