Mina kusiner

Pappa och jag har varit nere hos farmor och farfar under semestern och träffat mina kusiner. Jag saknade mamma en hel del men hon var tvungen att vara i skolan och hjälpa barnen så pappa och jag fick åka själva. Resan dit gick jättebra - i 45 minuter. Sedan tyckte inte jag att det var så kul längre. Tur att pappa kunde stanna bilen så jag fick glass. Sedan orkade jag fortsätta bilresan. Nästa stopp gjorde vi vid Smillas farmors sommarstuga där jag fick hoppa från bryggan och busa med Smilla och Buster. Det var jättekul!





Hos farmor och farfar lekte jag kurragömma, åt smultron, hoppade studsmatta och spelade gitarr (jag kan inte säga ukulele) tillsammans med min kusin Emil. Mina stora kusiner Johan och Victor var också där men de spelade Nintendo DS nästan hela tiden. Johan, Emil, pappa och jag var på äventyr också; vi var ute och gick i skogen bakom stugan. Vi hittade jättemycket smultron som Johan och Emil plockade åt mig. Det är skönt att vara släktens huvudperson och prinsessa som alla tar hand om och passar upp på! :-D

Så här bra är jag på att sjunga och spela;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0