Mamma har kommit hem igen!

Min mamma har varit bortrest jättelänge! En hel helg!!! Hon har varit i Göteborg och hälsat på sina tjejer, som hon säger. Jag som trodde att det var jag som var mammas tjej... Dom hade det tydligen jätteroligt, drack massa bubbelsaft, och dansade till jättesent. Jag och pappa var också uppe till sent. Klockan var nästan halv tio innan jag somnade.  På lördagen var vi hemma hos Erik och Amanda. Vi hade det jättemysigt och lekte bland annat i skogen. Där var det ett jättestort träd som hade ramlat. I skogen bor också björnen, det vet jag. Jag och pappa letade efter björnen en lång stund men kunde inte hitta den. Det var väldigt spännande och jag har pratat om det hela veckan. När mamma äntligen kom hem så blev jag jätteglad och ville inte alls gå och lägga mig trots att klockan var över åtta. Jag myste och busade med mamma ända till klockan tio. Men som tur var så hade jag och mamma en lååång skön sovmorgon dagen efter så det gjorde inget.


Mamma dricker bubbelsaft med Sofia och Helena.


Dom klädde visst ut sig också. Det såg kul ut.
Jag hade också velat vara med!


Colgate was here... Ett sånt här leende fick mamma när hon kom hem.


Gubben i lådan kom fram...


....Tjohej!!!

Kommentarer
Postat av: Lella

Underbara lilla tös, tack för lånet av mamma :o)

Puss

2009-04-30 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0