Min skyddsängel Lina

Jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte har känt för det. Min gudmor Lina har blivit min skyddsängel som vakar över mig och ser efter mig vart jag än går. Nu vill jag fortsätta berätta om vad som händer i mitt liv eftersom jag vet att Lina hade velat det och för att det finns så många andra som vill se vad som händer i mitt liv. Min gudfar Peter till exempel; han är fortfarande låångt borta i Kanada och jag saknar honom trots att jag fick prata med honom i telefon för ett tag sedan. Mobo Peter kommer snart hem för att leka med mig varenda lördag och söndagmorgon när mamma och pappa vill sova ut... Det ska bli kul!

Vi ses allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0