Eftersom det var så längesedan.....

....så visar jag er lite fler kort på vad jag har gjort på sistone.
Till exempel så har jag fått en sackosäck!
Den är jättemysig! Man kan...


...ligga och gosa i den...


...klättra på den...


...och sitta i lugn och ro och lyssna på Mamma Mu i den.


Så här nöjd var jag efter att Lena och Sophie var hemma hos mig och åt pannkakor.
Vi hade jättemysigt och jag visade alla mina saker för Lena.


Här är jag i bustagen igen. Jag skulle göra lite fredagsmys med
levande ljus och då kunde jag inte låta bli att busa lite :)


Jag har fått en kanindräkt av mina kusiner. Den föreställer Lille Skutt.


En härlig vårdag lekte jag och Astrid i lekparken efter dagis.


Vi blåste såpbubblor...


...och gungade ända tills våra mammor sa att nu var det dags att gå hem.

Nu har ni fått ännu en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv. Jag lovar att blogga oftare i fortsättningen.

Kram från lilla Tilda

Kommentarer
Postat av: Lella

Jag älskade också min gula sackosäck när jag var liten ooch vet att den går att annvända till mycket kul :o) Puss på dig sötnosa!

2009-04-06 @ 08:20:27
Postat av: Moster Jenny

Gud vad stor du blivit! Nu måste jag snart komma hem & gosa lite med dig. kanske att man får prova sacko säcken. Hoppas ni får en riktigt fin påsk med många påskägg. Känner jag din mamma rätt så får du nog fler än ett. GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

Kramar Moster Jenny

2009-04-10 @ 10:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0