Årets första vårdag

Idag kom äntligen våren till Karlstad med full kraft. Efter några tråkiga och jobbiga veckor har vi äntligen kunnat börja vara ute utan overall och kunna leka i solen. Vi började dagen med en frukost, hela familjen där jag underhöll mamma och pappa med lite sång.




Efter att mamma gjort premiärrundan i löparspåret och pappa bytt till sommardäck på bilen så åkte vi till mormor och morfar. Mormor plockade som vanligt fram en massa roliga saker till mig att leka med medan morfar lagade lunch. Sedan åkte "bonden" bilhiss fler gånger än jag kan räkna till - och då kan jag ändå räkna ända till 10 trots att  jag bara är 21 månader gammal. Ursäkta skrytet men pappa säger faktiskt att jag är väldigt smart! 


Kommentarer
Postat av: Lella

ÅÅÅ va härligt att du skriver igen Tilda, har saknat ditt lilla glada ansikte, Puss

2009-04-05 @ 14:26:10
Postat av: Lotta Bondfeldt

Hej Matilda. Jag tror mobo Peter kommer att leka med garaget och bilarna med dej när han kommer hem för dom sakerna lekte han med när han var liten.

2009-04-05 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0