Allt som var så bra...

....sist jag skrev. Igår fick jag feber. Jag var jättehängig hela dagen. När mamma skulle och jobba kl 13 kom Sophie hit och passade mig. Jag som alltid brukar bli alldeles vild när hon är med ville bara ligga i soffan, se på tecknat och sova. När mamma kommit hem kom Jenny och Lena hit också. Efter att jag ätit lite glass spydde jag rätt ut i soffan. Uff, det är synd om mig. Jag säger hela tiden "Tilda lite sjuk" så att ingen glömmer det. Idag är jag feberfri och mycket piggare så jag är nog på bättringsvägen men för säkerhets skull så fortsätter jag att säga att "Tilda lite sjuk" så ingen får för sig att jag ska behöva göra nån nytta här hemma.  

Kommentarer
Postat av: Lella

Är Tilda lite sjuk :o( Söta skitunge!

2009-04-22 @ 11:03:43
Postat av: Lena (och Håkan)

Nu är du i alla fall inte sjuk längre!Igår var du jättepigg o då fick jag o Jenny följa med dig o hälsa på Sofie på hennes jobb o sen fick vi också följa med till Museiparken o gunga o åka rutschkana. Det är jättebra att du talar om för mig o Jenny vad vi ska göra - "Lena åka där" - "Lena hjälpa Tilda" - "Jenny sjunga" osv! Matilda - det är bra att du är en bestämd liten JÄTTESÖT dam!

2009-04-23 @ 08:46:34
Postat av: Anonym

Och vi cyklade till torget i lördags och åt glass i solskenet sen var vi till lekparken och ÄNTLIGEN satt vi båda två på den stora nyckelpigan och vi flög högt upp. Egentligen är det en stor sten tror alla andra .

2009-04-27 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0