Ja har vatt suk...

...så vi åkte tyvärr inte och hälsade på min kompis Smilla i Västerås som vi hade planerat. Istället var mamma och jag hemma hos mormor och morfar i fredags medan pappa träffade sina jobbarkompisar. I lördags morse var pappa sjuk (torr i munnen och illamående), men det gick över rätt snabbt. Istället blev mamma sjuk och snorig. Idag var jag lite piggare så pappa och jag åkte och hälsade på Erik och Amanda och deras föräldrar. Vi var i lekparken och gungade och sen lekte vi med en stor traktor. Det var så skoj så jag ville inte gå därifrån.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, så liten och söt man kan vara! Hoppas du är frisk nu ;)

2008-09-14 @ 22:22:48
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Traktorn var onekligen stor! Tur att du är frisk igen lilla solstrålen. Kram från mormor

2008-09-15 @ 21:51:08
Postat av: virre

hahaha... så pappa var torr i halsen o kände sig illamående.. e inte det samma symtom som på att äta muskotnötter??

2008-09-17 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0