Hej då mobo och Adde!

Idag åkte min morbror till Toronto för att bo där i ett helt år. Vi sa hej då till honom igår och då var det riktigt gråtkalas. Jag är lite för liten för att få åka och hälsa på så jag kommer att sakna honom jättemycket. Nästan lika mycket som mamma...

Jag har haft lite feber dom senaste dagarna så jag var hemma från dagis idag, men det gick inte att vara här hemma för vi håller på att få nytt badrum så jag och mamma fick åka hem till mormor och morfar istället. När vi kom hem därifrån kom våra nya grannar - Micke, Sofhi, Astrid och lilla William - över och åt kvällsmat. Det var jättemysigt men tillslut blev jag så trött att jag ramlade hela tiden. 

Nu ska jag sova! Natti natti!

Adde, mobo Peter och jag i våra fina Sverigetröjor på deras

Kommentarer
Postat av: Lotta Bondfeldt

Härligt att se att Matilda är en sån supporter till" mobo " Peter och Adde.

2008-09-09 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0