Här håller jag på att laga mat... Eller vänta, nu blev det visst fel..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HEJ MATHILDA!

Har du en blogg, vad du kan! Jag får inte ens sitta vid datorn för min mamma och pappa... det tycker jag är jätte fånigt för jag KAN SJÄLV!!!!!!! har du börjat dagis???? och hur är det där???? jag är fortfarande hemma... det är kul ,men ibland blir jag utråkad av min mamma och pappa, då går vi till öppna förskolan!Å jag skulle vilja träffa dig snart! säg det till mamma



Puss och kram från tulis!

p.s Jag kan gå nu!:)D.s

2008-09-14 @ 19:23:43
Postat av: tULiS

MEN HEJ MATHILDA!

Har du en blogg, vad du kan! Jag får inte ens sitta vid datorn för min mamma och pappa... det tycker jag är jätte fånigt för jag KAN SJÄLV!!!!!!! har du börjat dagis???? och hur är det där???? jag är fortfarande hemma... det är kul ,men ibland blir jag utråkad av min mamma och pappa, då går vi till öppna förskolan!Å jag skulle vilja träffa dig snart! säg det till mamma



Puss och kram från tulis!

p.s Jag kan gå nu!:)D.s

2008-09-14 @ 19:26:08
Postat av: Lotta Bondfeldt

Ja, det här minns jag :) Men det blev trummor av det sen.

2008-09-15 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0