Pulkapremiär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När jag vaknade imorse så hade det fallit ner en massa vitt fluff på marken utanför där vi bor. Snö hette det tydligen och det har fortsatt att ramla ner sånt hela dagen så när pappa kom och hämtade mig på dagis så gick vi raka vägen hem och hämtade pappas stooora bob (han kallar det snor räjser). Sen lekte vi ända tills mamma kom hemsladdande med bilen. Mamma fick också vara med och åka bob en stund.

Det är kul att åka bob
- Mer, mer, meeer! 

När vi hade kommit hem tillslut så dröjde det inte länge innan mormor och morfar kom och hälsade på oss. De hade med sig en tidig julklapp som jag fick redan idag på grund av all snö som kommit - EN PULKA!!!!!!!!!!! Vi blev helt enkelt tvungna att ge oss ut och prova den på en gång, trots att klockan var över sju på kvällen. Det gick inte att stoppa mormor... nåja, jag var också rätt så sugen på att leka vidare. Under tiden stannade mamma kvar inomhus och bakade lussebullar som vi ska ta med till farmor och farfar imorgon. Det ska bli jätteroligt att träffa min farmor och farfar igen - det var så längesedan.

Jag fick en pulka av mormor och morfar i för tidig julklapp!
Så här glad blev jag för min nya pulka!


Kommentarer
Postat av: Fia

Matilda ! Vi har massor med snö här i Serre Che ! Du måste komma hit och testa pulkan också...

Kramar från Fia och storkusinerna

2008-12-11 @ 22:39:43
Postat av: Anonym

Finaste Ni!!!

2008-12-16 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0