Mamma berättar...

Min lilla skrutt har numera väääldigt långa armar och når det mesta. Igår fick hon tag på smörgåpapper (specialklippta i smörgåsstorlek som säljs i 500-pack) Jag lyckades rädda alla utom ca 10 st som hon fick leka med. Nåväl, sätter mig i soffan och slöar lite när Matilda kommer tultande med papprena och ger dom till mig och går ut i köket igen. Kommer tillbaka med ytterligare några papper och jag börjar ana oråd. Går ut i köket och hittar min dotter sittande i ett hav av smörgåspapper!! Jag hade ju ett paket till!!! Den här gången låg ca 10 st kvar i paketet.. Vad ska man gör?! Jag bröt ihop
av skratt och tog ett kort.

.
- Alltså mamma, jag skulle bara ta en macka och sen... öhh..

Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha ha ha...Matilda i sitt esse helt enkelt! :-) Du verkar vara väldigt busig sötaste Tilda. Helt underbart att få följa med på bloggen, jag blir så varm i hjärtat. KRAM

2008-12-07 @ 16:05:06
Postat av: Lotta Bondfeldt

Tur att du får komma till mormor och morfar ibland så dina föräldrar hinner att "hämta" sej älskade lilla busfrö.

2008-12-08 @ 21:00:28
Postat av: Lena (och Håkan)

Bra jobbat, Matilda! Nästa gång kanske du hittar mjöl, socker o lite annat roligt! Kramar från oss!

2008-12-10 @ 07:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0