Luciapyssel på dagis

Idag var en jättespännande dag på dagis. Vi uppträdde för alla mammor och pappor (och mormor) med sånger som vi tränat på jättelänge. Det gick bra i början men efter en liten stund fick jag scenskräck när alla stod och tittade på oss. Då började jag gallskrika och fick sitta hos mamm istället. Det var tryggast så... Efter vårt sånguppträdande pysslade vi och hade julfika. Jag åt två stora lussekatter och pysslade ett julkort och en julgranskula. Julgranskulan såg så god ut att jag försökte smaka men då skrek mamma rakt ut och jag fick målarfärg kring hela munnen.

Kommentarer
Postat av: Lotta Bondfeldt

Sån tur mormor hade att ni hade den här pysseldagen just en torsdag när jag började jobba sent. Då kunde jag också vara med och det var jätteroligt. Mormor träffade en mamma där också ( Melvins mamma) som hon hade varit fröken åt på fritids för en massa år sen :)

2008-12-12 @ 08:42:47
Postat av: Jenny

Va söt med julklänning och allt! Hoppas ni har det bra i snön. Vet inte riktigt vad jag skall packa för kläder till vår resa. Vi är liksom inte rustade för snö här nere. Hoppas vi kan boka in en deju med våra tjejer under julen. Ha det gött! Kram från Mallorca.

2008-12-15 @ 10:13:21
URL: http://littlepoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0