Julafton!!

Vet ni?! Den riktiga jultomten kom till mig på julafton!! Han frågade mig om jag varit snäll och då svarade jag JA! Då fick jag MASSA julklappar! Jag fick massa kläder, en katt, en hund, duplo, en bondgård, en krokodol, byggklossar, en pulka, böcker, pussel och mycket mer. Det var så roligt att öppna paket så jag ville aldrig att dagen skulle ta slut. Dessutom var mina låtsaskusiner med, Max och Michelle (Mimmi) och dom var jättesnälla mot mig. Sen såg vi på tecknat i en timme och det var också skoj. Kan det inte vara julafton varje dag!!


 - Mer tomten, mer!


Det gäller att få ett bra grepp... 


...och sen river man bara.


När jag kom hem ville jag inte alls sova. Jag ville leka med alla mina nya saker.


Den här tröjan fick jag av min mobo. Den är liiite för stor än men den är väldigt fin.

Kommentarer
Postat av: Fia

God Jul lilla gumman ! Så ska en riktig jul se ut : tindrande ögon och riv och slit i papper. Där kom lite av julmagin tillbaka ! Och du, Tomten kommer tillbaka varje år så länge du är snäll !

2008-12-30 @ 22:57:39
Postat av: boebs

vad är det här för snack??

den SKA sitta så! ;)

men sen när har någons mamma vetat nått om mode? :P



gott nytt år, tilda! mamma med.. och pappa oxå.. :)

"nästa år" ses vi ju igen! :)

kos å klem!

2008-12-31 @ 06:59:18
URL: http://loudboys.blogg.se/
Postat av: Lotta Bondfeldt

Underbara kort och man kan se att det är riktiga tomten.Ingen ful mask där inte. Du är dessutom jättesöt i tröjan från "mobo" Peter. Bara du inte växt ur den innan "mobo" kommer hem :)

2008-12-31 @ 13:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0